Mer3459 2020-23-24 benimde 3 ve aşırı heyecanlıyım diğerinde anlamamışım bu çok başka geliyor sağlıkla alalım inşallah
2020-23-24 Mer3459 amin inşallah kaçıncı olduğunun bir önemi yok şu aslında her bebek heyecanı başka çok şükür bize bu duyguları yaşatana
_almirasmom 2020-23-24 29+4 perşembe 30 haftalık olcaz ben dogum paramı verdım 2. Sezeryanım olcak bu gıttım de sorarım gun verecekmı esımın dogum gunu 23 temmuz ıstıyorum🙏
Nazd1 2020-23-24 33+1 olduk aynı zamandayız🙊 ilk hamileliğim ve neyle karşı karşıyayım bir türlü anlamıyorum😅 kemik ağrıları muhteşem karın çevremin ağrısından bahsetmiyorum bile henüz tarih belli değil umarım bu aralar sezaryen tarihi verirler 🫣
2020-23-24 Nazd1 aaa evet aynı gün ve haftadayız benim 3 Temmuz tarihim bir aksilik vs çıkmazsa doktorum 35. Hafta anestezi dosyası hazırlamak için çağırdı seninde günün belli olunca doktora gidince yaz olur mu
Hilal14-12-21 2020-23-24 ben 33 +3 ilk dogumum ne zaman olacağından hiç bir fikrim yok belim fln çok ağrıyor da hayırlısı bakalım
2020-23-24 Hilal14-12-21 normal ilerliyorsa temmuz 2. Haftasına denk geliyor 40. Hafta aynıyız ama tabi belki 38 de gelir hiç belli olmaz
2020-23-24 Suleertugral kilosunu hiç hatırlamıyorum eşime sordum söylemedi galiba doktor diyor oda ama boyu en son yanlış hatırlamıyorsam 44 cm di 35. Haftamda bayramdan önce tekrar gidicem bakalım o zaman kesin sorucam kilosunu bende ama heralde 2 üstüdür bense ondan sordum bu haftalar herkesin 2 ve üstü
Nazd1 2020-23-24 perşembe günü doktorum var umarım zaman verirler artık sabırsızlanıyorum ve yorucu bir süreç geçiyor. Yazarım tabiiii🫣🥰
MrveNhrCglr 33+4 2. Sezeryan olacak. Gün vermedi henüz. En son 32 de gittik 1787 idi kilosu normal demişti, inş güzel kilo almıştır. 34+3 de randevumuz var bakalım hayırlısı, sağlıcakla alalım kucaklarınıza🙏
Pinaargunes 2020-23-24 32+1 haftalığız biz de 😍🙏 sezeryan istiyorum 39 haftaya kadar almam dedi doktorum bakalım😂🙏 tahmini 15 temmuz gözüküyo bizim de