sevbun-88 Bende perde ameliyatı oldum. Öncesinde bir düşüğüm oldu ne yazık ki. Perdem v şeklindeydi çok derindi. 10 ay sonra gebe kaldım.
Emelllce sevbun-88 merhaba üstünden baya zaman geçmiş ama aynı durumdayım şuan hamileliğiniz nasıl ilerledi acaba erken doğum falan oldu mu
Gulmom Bende perde ameliyatı oldum suan 3 aylık hamileyim ama ilerisi için sıkıntı olut mu bilmiyorum insallah olmaz suan riskli gebe olarak geciyorum
Emelllce Gulmom bende daha yeni 8 haftalık hamileyim ama endişeliyim de hani yine de erken doğum falan olur diye
Nhll Bende perde ameliyatı oldum . Olmadan bir düşüğüm olmuştu . Çok şükür ameliyattan 5 ay sonra da hamile kaldım şuan 6 aylık hamileyim .
Nhll Gulmom daha sonra başka doktora kontrole gittiğimde bı sorun görmediği her şeyin normal olduğunu söylemişti. Demekki hepsini almış o kadarını bilmiyorum doğrusu