Ozgesari Selam anneler, 37. Haftadayım ve her yattığımda elim omzum uyuşuyor tüm kemiklerim ağrıyor sizlerde de oluyor mu magnezyumda içiyorum çare yok :(
ilaxidexi Ozgesari 37+5 ahh ah seni çok iyi anlıyorum. ellerimde karpal tünel var 3 haftadır, bacaklarım ayağımın altı kramplı acısından kesmek istiyorum 🤦🏼♀️direnelim az kaldı 😓
ilaxidexi Ozgesari maalesef ben bulamadım, 40ımız çıkana kadar devam edermiş bi yaşadıklarımız haberin olsun 🤦🏼♀️😓