YeniGelinMeselesi Evet aynen öyle, doğumdan sonra da süt inince epey dolu dolu olacaklar yaklaşık 3-4 ay, memeler sürekli süt üretecekler. Daha sonra terbiye oluyorlar yani eskisi gibi dolmadan, bebeğin ihtiyacı kadar süt üretiyorlar ne kadar emerse o kadar üretim yani arz-talep 😊 İlk zamanlar sık emzirdiginiz için ve alışkın olmadığınız için meme ucunuz yara olabilir, yara en güzel hava alırsa iyileşir bu yüzden destekleyici kremlerin yanında mutlaka göğüs kalkanı tavsiye ederim. Meme ucunun kıyafete, sutyene degmeyip hava almasını sağlıyor 🌻