Halin Kızlar oğlum bugün tam 1 aylık oldu. Mama ve anne sütü kullanıyoruz. 3 gündür kakasını yapamıyordu. Bugün çok fazla ıkınarak yaptı ilk gelen kakası sanki hafif kanlı gibi ama diğerleri gayet normaldi. Çok endişelendim ya. Neden acaba?
Balyanaklikoalam Halin çok zorlanarak yaptığı için olabilir belki bazen çok zor yaptıklarında hafif makat çatlakları olusabiliyor tabii bu ağrıya sebep olur birde alerji de kanlı ishal oluyor başka neler yapar bilemiyorum tekrarlarsa doktora götürün
hulyaakgn34- Zorlamaya bağlı olabilir normal korkmayın takip edin devamlılığı olursa bi doktor muayenesine götürün birde poposuna o şekilde zorlama yaparsa hafif zeytin yağı sürün