Narineee Merhabalar acaba sezeryan kaçıncı haftada oluyor 3. Sezeryanım ilk kızım 38+4 oğlum 34+3 bunu da kaçıncı haftada alırlar merak ediyorum uygulama 80 gun gosterıyor ama 40 haftayı yani
1H1Smomyloading Narineee 37. Hafta bittikten sonra sezeryanla alınıyor bir sorun teşkil etmiyor,benim devletteki takipli doktorum 37. Haftadan sonra alırım sezeryan olursa demişti.
hepoyleolurzaten__ Narineee Benim dördüncü sezeryanım olucak doktor 38 de alırız dedi ilki ve üçüncü erken doğum oldu ikinci oğlumu 38+3 de dogurmustum