Buna yakalanan kardeşlerim ne ilaç kullandılar ne yediler ne içtiler iki gündür çok şiddetliyim uyku vs kalmadı . İkidir serum yaptırıyoz ama düşük doz olduğu yine aynı etkisi bitince yine aynı. Yarın cildiyeye gideceğim ama hastalığın hafta sonuna denk gelmesi çok kötü oldu lütfen yazın sizler neler kullandınız 24haftaligim