Kızlar bi önceki reglim bitince 2 gün sonra hsg çektirdim. Sol tüpüm kapalı çıktı normal şartlarda bugün regl olmam lazımdı ama olmadım belirti de yok normalde 2-3 gün önceden belirti olurdu. Hem kaset hem erken gebelik testi yaptım o da negatif malesef. Bu durumu yaşayan var mı?