Esrashshshssh dikkat et ben 21 haftamda detayli da 34 mm yazıyordu 20 gün sonra gittiğimde 13 mm düşmüş yatışım yapıldı. İki gün hastane de yattım sonra 15 gün sonra yükselmiş dediler inanmakla inanmamak arasında kaldım. Rahminde ağrı hissediyordum tekrar göründüm 13-15 mm arası dedi uzalip kısalmaz dedi şaşırdım yani şimdiler baskı hissediyorum kasiklarimda genelde yatış pozisyonundayim