Sibelella Sezeryan doğum yapıp memnun kalan var mı ? İmkanlar nasıldı lütfen bilgi verirmisiniz.Çok az bı sure kaldı doğumuma.Doktorum yaşar can.
Sibelella Meralkosar 37.haftamdayim tsh değerim sınırda diye ilaç başladılar anestezi bölümünde hala gün alamadim