G-10 29 haftayım kasıklarım çok ağrıyor adet sancısı gibi bebek karnımın içinde çok dolaşıyor ne yapacağım? Doğum belirtisi öi acaba
G-10 umrumdadegil daha erken değilmi acaba çok geçmezse gitmeyi düşünüyorum ama adet sancısı gibi oluyor ara ara korkmaya başladım şekerde var