Hanımlar merhaba. 10+3 hamileyim. Bugün sabah tuvalete gittiğimde elime ciğere benzeyen kan pıhtısı geldi bir iki tane. Tabi çok korktum hemen doktora gittim. Doktor ultrasonla bebeğe baktı gayet iyi görüyordu keza doktor da öyle dedi. Kalp atışını da dinledik gayet iyi dedi ona da. Böyle kanamalar olabiliyor panik yapma dedi. Ne olur ne olmaz diye bir tane düşük iğnesi bir de progestan yazdı. İğneyi hemen alıp yaptım ilacı da kullanmaya başladım. Düşük riskin var demedi açıkçası ama ne olur ne olmaz diye böyle durumlarda bir hafta kadar yatın diyoruz ve bu iğneyi yapıyoruz dedi. Şimdi de peçeteye sildiğimde kahverengi sıvı geliyor. Tam sıvı değil yine kadınlarda olan beyaz kremsi uzayan akıntıdan ama rengi kahverengi. Lütfen yardımcı olun yaşayan var mı? Bu durum normal mi? İlk gebeliğim ve çok korktum.