Nihal1907 Bazen yapılacak hiç bisey olmuyor ama denemekte fayda var. Acı elma yağı suruyordum ayaklarına ve göbeğine sonra masaj yapıyordum. Sütüme saf zeytinyağı katıp biberonla verdim. Benim bebeğim bugün 3 aylık oldu ama doğduğundan beri poposunda çatlak var. Haftada 1 yada 2 kere kaka yapıyor başka yapmıyor:( Biogia yağını doktor demesede özellikle akşamları ver ki rahat etsin. Bana başta faydası yok gibi geldi, bitincede almadım. O gün kıyameti kopardı, çok ağladı, kivrandı yavrum. Kuzenim hemşire alın dedi. Bide dediğine gore en etkili gaz ilacı oymuş. Aldık verdik rahatladı. Sonra doktora bilgi verdim. 3 ay sürekli kullanalım duruma göre keseriz dedi. Bana baştan deseydi hiç beklemez alırdım.
Onun dışında kendini sıcak tut özellikle ayaklarını ne kadar doğru bilmiyorum ama bana herkes böyle söyledi. Bide biberonla sütünü yada mamaya verdiğinde başlığı tam sok ağzına ki hava yapmasın. Hava yutuncada gaz oluyormuş. Anamm zor şeyler ne diyim.