Karanfil19 Kızlar cok afedersiniz , büyük abdestimi yaparken çok az kan geldi sebebi nedir Cook korkuyorum 20 haftalik gebeyim bebege Bi sakıncası olurmu başına gelen varmi bu durum?
beyzzsenturkk Karanfil19 kabız mı oldunuz cok fazla mı ıkındınız yırtılmıstır muhtemelen bir şey olmaz antibiyotik krem fucicort falan kullanabilirsiniz ya da teramicyn bilmiyorum doğru mu yazdım😂 kabız olmamaya calısın
Nihal1907 Karanfil19 canım bı zorlama ıkınma falan olduysa makat ıcı yada dışı yırtılmıştır yada baskı yapmıştır bebek aşağıya ıkınma kabızlık yoksa ama doktoruna bı gözük yınede ama korkma korkulacak bısey degıldır diye düşünüyorum ınsallah
Sadeceanne2 Karanfil19 kabız olmuşsunuzdur zorlanın ca tahriş olmuştur Daha yumuşak şeyler tüketin bol su sıvı için
Karanfil19 beyzzsenturkk bugün vajinam çok ağrıyordu sanırım bebek tekme atıyor Bi kaç kişi makat gelis bebek dedi o sebeple kan gelmesi olabilir mi
beyzzsenturkk Karanfil19 kan vajinadan mı geliyor makattan mı ona emin misiniz makattansa zorladıysanız yırtılmıstır sorun etmez ama kanamanız varsa doktora görünün ilerlemesin
Karanfil19 beyzzsenturkk yok hayır vajinamdan gelmiyor allaha şükür ki makattan afedersiniz dışkı.ile geldi küçük Bi pihti gibi kan
Zmom Karanfil19 Bende de iki üç kere kanama olmuştu sanırım zorlanmaktandı yırtılmıştı. Ama pıhtı gibi kan gelmedi. Eminmisin canım pıhtı olduğuna. Yırtılmıştır büyük ihtimalle bence