edaaaa12 Gündüz hiç bir şey yok gece yatmaya çalışıyorum ayaklarımda bi yanma böyle bi sıcaklık böyle bi bunalma sizde de oluyor mu normal mi 4+3
Bulutsevdasi edaaaa12 sizin ki çok erken başlamış sanki. Şeker tansiyon takipli olun tedbir amaçlı. Hormonların yükselmesi ile normal ama dediğim gibi sizin ki çok erken
sehrengiz_8 edaaaa12 bu haftalarda bu kadar yoğun tepkiler biraz zor gibi temelinde başka bir sebep yatıyor olabilir
Esraalic edaaaa12 benimde gündüz pek bir şey yok gece yatarken sıcak basıyor 2 3 gündür oluyor 36 haftalığız
Papatyam1212 Benim 3 aylıkken her gece değil de toplamda 7 kez olmuştur sırtım kaynıyor böyle yattığım yer sıcacık oluyor ayak altlarım anormal bir durum mu ? Şimdi sizde öyle yazınca korktum
sehrengiz_8 Papatyam1212 3 aylıkken hormonlar belli bir düzeyde yükseldiği için olabilir olağan şeyler. Ama 4+1 haftalık gebelikte Bhcg veya hormonlar yeterince yükselmediği için çok da beklenir bir durum değil. Tansiyon şeker vesaire olabilir ya da o gün ağır bir şeyler yenmiştir o tetiklemiş olabilir.
edaaaa12 birkimseee grip olmuş olabilirsin dedi eklem ağrılarım falan da vardı muaine etti ama ben nefret ettim artık etlik şehir hastanesinden ne dedikleri ne yaptıkları belli depşl