Nero1 Series26 anladım çatlatma iğneside olmuşmuydunuz,doğduysa sağlıkla büyütün inşallah🙏🏻Yoldaysa hayırlı gelsin☺️
Series26 Nero1 evet canım menogonla başladık her gün düzenli yapıldı 14 ampul toplamda en sondada ovitrelle yapıldı çatlama olması için günlük ultrasonla yumurta takibi yapıldı tabi yeterli seviyeye gelince menogonu bıraktık ovitrelle tek doz zaten o yapıldı ☺️ Amin canımmm Rabbim hepimize nasip etsin inşallah sağlıcakla ☺️
Nero1 Series26 amin canım🙏🏻benimde 2 düşüğüm var malesef inşallah bu iğnelerle daha sağlam,sağlıklı bir gebelik olur🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏🏻