Aycandemett Merhabalar 36 haftamdamdayım bebeğim kafası yukarıda bu durumu yaşayan var mı? Deneyimi olanlar yazabilir mi? 2. Gebeliğim bh arada ilk gebeliğimde böyle bir şey yaşamadım.
Zeyyooo Aycandemett bizim de öyle sanırım en son bir ay önce makat gelişti bence hâlâ öyle. Benim de ilkinde böyle bir şey yaşamamıştım şuan yine normal olsun istiyorum hayırlısıyla
Dilektemel63 Aycandemett benim de 36.hafta hala yukarda bebek daha erken döner dediler doğum anına kadar süresi varmış
Lilosss Aycandemett biz de 36dayız makat geliş bebek iri olduğu için de doktor pek pozitif konuşmadı. Sanırım sezeryan olacak ilk gebeliğim
Aycandemett Zeyyooo bende normal istiyorum ama doktorum dönmeyecek heralde dedi brkleyip göreceğiz umarım döner😔
Lilosss Aycandemett inşallah keşke 🙏🏼 en başından beri hep normal istedim sezeryan aklımın ucundan geçmiyordu ama bazen nasipten öteye gidemiyorsun. Hem bebek ters hem kilolu hem kafa büyük yani biri tutsa biri olmuyor 😂 sizin inşallah döner de hayırlısıyla sağlıkla gönlünüzden geçen olur
Tgce_06 Aycandemett ilk gebeliğim oğlum makat geliş bu yüzden beni baya zorluyor kafası midemde sezaryan olmak istiyorum zaten o konuda sıkıntımız yok 😂
Sumeyyeky Aycandemett benim kız da 36 da makat gelişti 37. Haftada baş geliş dönmüştü canım 1 haftadır da halen başgeliş duruyor 🌸
senalala Sumeyyeky ben de 36 dayım doktor 38′e kadar süre verdi daha sonra donmuyormuş ilk gebelikte sanırım sizin adınıza çok sevindim bi şey yaptınız mı dönmesi için çok kafaya takıyorum 🥺
Reyreyyyy Aycandemett benim de su an makat gelis ay insallah o zamana döner son ana kadar bekleyeceğiz bakalim Rabbim hepimize kolayliklar versin bir avazda doguralim insallah guzel annemiz 💖
Aycandemett MLKYB Zeyyooo karnımı ellediğimde sert yuvarlak gelen yer kafası muayene esnasında doktorum söyledikten sonra elimle kontrol etmiştim oradan biliyorum
aloevera makat gelişken kasıkları tepiyor sürekli ben 27+4üm 1 kez döndü normale donra tekrar makat geliş oldu. bu durumda amniyon sıvısı miktarı değişebiliyor dedi dr. sıvı alımı zor oluyormuş bu şekilde. çevredeki anneler ohoo sürekli döner diyorlar
Sumeyyeky senalala hiç bir şey yapmadım bana da ilk gebeliklerde son aya nasıl girerse öyle devam eder demişti ama diğer hafta baş geliş döndüğünü söyleyince doktor da şaşırdı döner inşallah dönmezse de hayırlısı neyse o olsun sağlıkla gelsinler yeter ❤️