Kızlar 29+5 im her gören doğum yakın mı diyor daha 1,5 2 ay var desemde karnın aşağa düşmüş yakın gibi duruyor diyorlar ev taşıdım tek başıma yoruldum birde 2,5 yas oğlum var tek başıma bakıyorum tek bir gün uzanıp dinlendigim yoktur geceden geceye uzanıp dinleniyorum korkmaya basladım bende aşağda hissediyorum karnımı varmıdır böyle durumlar başına gelen erken doğum olurmu sizce 11 haziranda gideceğim doktoruma randevum ozaman endişelenmeli miyim sizce ?