1Sendemi2 ben de doğum izni bitince ücretsiz izin düşünüyordum. Millet hep heyet raporu alıp yılı öyle kapatıyormuş🫢normal rapor, heyet raporu gidebildiği yere kadar. Bizim okulda bir hoca var eşi ekimde doğum yapmış şu an hala heyetle geçiriyoruz özelden alıyoruz dedi.