Kızlwr gerçekten yoruldum emzirmek neden bu kadar zor. Güzel sütüm var. Sma emzirirken bebeğim kıpkızarık oluyor ağlamaya başlıyor kendini geri atıyor hırçınlaşıyor. Tazyikli geliyor süt sıktıkça. Yatmayı ayakta emzirmeyi hepsini denedim. Bebeği dik tutuyorum emzirirken dolanıyorum. Amuda kalkmadığım kaldı gerçekten yoruldum… doğum dikişlerimi lohusalığımı her şeyi unuttum bu emzirmek kabusum oldu. Elle öndende sağıyorum sütüm öylece boşa gidiyor..geri biberonla vermek istemiyorum alışmasın diye. Kaşıkla denedim o da çok uğraştırdı sütüm varken emzirmemek gerçekten beni yıpratıyor artık oturup ağlıyorum.. şunu yaptım kesin sonuç altım diyeniniz var mı ? Kaçıncı ayda düzene oturacak bu durum..