MelodyFairy 23 Mayıs yumurtlama akıntım vardı değerlendirdim Bugün de kasığımda minik sızılar var ama canım yanmıyor hissediyorum sadece acaba döllenme süreci mi? Netten araştırdığım kadarıyla ;Cinsel ilişki ardından yaklaşık 36 saat sonra döllenme olur. Şeklinde yazı okudum bir de siz bir şeyler diyin
eyldz44 MelodyFairy olabilir canım benim de değerlendirdikten 2 gün sonra kasıkta tek taraflı batma oluyordu ben öyle anladım zaten hamile olduğumu darısı başına diyelim 😍
sacmalamakizim MelodyFairy Canım ne zaman döllendiğini bilemeyiz, çünkü sprem içerde 5 gün canlı kalabiliyor, hemen de döllenebilir 5. Günde, yani her ağrıyı döllenme olarak yorumlama, akışına bırak bence. 🌸
melissannesi MelodyFairy canım döllenme sırasında ağrı eşiği düşük kadınlarda evet hissedilebilir yani benim kızımdada öyle olmuştu daha ben hemen anladım hamile kalacagımı şükür öylede oldu hadi darısı başına🤍🤲🏻
eyldz44 MelodyFairy aynen sanki böyle bir şey batıyor gibi sonra geçiyordu. Yani tam olarak kasıkta batma hissi olarak tarif edebilirim ☺️
sacmalamakizim MelodyFairy Valla bende hatırlamaya çalışıyorum, galiba ilişkiden 5 gün sonra ağrım olmuştu benimde. 🤭
eyldz44 MelodyFairy ya zaten şimşek gibi sanki içerden biri oraya sivri bir şey sıyırıyor gibiydi bende ☺️
eyldz44 MelodyFairy ben 2 kimyasal gebelik yaşadım onlarda da aynı şekilde öyle anlamıştım bu bebeğimde de öyle anladım hatta çok korktum bu da diğerleri gibi olacak diye çok uzun bir süre sevinemedim bile
MelodyFairy eyldz44 Umarım bu ay hamile kalmış olurum bayram benim için bayram olur sabırsızlıkla bekleyeceğim 🥹6,7 si gbi test yapmayı düşünüyorum
eyldz44 MelodyFairy inşallah canım dualarım sen ve senin gibi bebiş isteyen tüm anne adaylarıyla ❤️ umutsuzluğa kapılmayın ve güzel haberi alınca tadını çıkarın zaman çok hızlı geçiyor ve Allahın izniyle bir sağlık problemi yoksa er ya da geç oluyor gerçi artık çok şükür her şeyin tedavisi de var 💐