Hanımlar ilk doğumumdu. Sabah 5 gibi hafif sanci geldi 8de hastaneye gittik 2cm açılma vardı. Biraz yürüdüm açılma için saat 13.30da 4cm ile yatış verdiler. Saat 7de normal doğum yaptım. Evet sancısı çok zordu ama bebiş geldikten sonra ayağa kalabilmek rahat emzirebilmek bir nimet gerçekten. Darısı sizin başınıza inşallah. Bu arada ilk doğumumdu bol egzersiz yapmıştım, hurma ve ananas yemiştim. Doktorlar şaşırdı hızlı doğurmama. Egzersizi özellikle ihmal etmeyin.