sarikiz1 benimki sözde sevmez ama beklentids oluyor hep hediyeyi birlikte aldık pastayı ben yaptım evde yemek hazırladım sonra pasta kestik meyhane vardı hep gitmek istediğimiz bebişten sonra gidemeyiz diye oraya götürdüm dansözlü falan 😂 güzeldi yani sevihorsanız böyle yerleri gidebilirsiniz yoksa dışarda bi yemeğe götürebilirsiniz 🤗