Aleynaz06 benim gebeligimden once dermodi kist dediler. Hamile kal sezaryenle aliriz onemli degil dediler. 2 ay kadar sonra kendiligimden hamile kaldim imkansız bi durumdu. Sonrasinda ilk gebelik muayenemde hemorajik kist dediler. Yatis verildi. Mr cekildi ultrasonda bakildi. Önce kötü huylu dediler. Ca 125 yuksetikti. roma skoru diye bi kanser risk testi yapildi dusukcikti. 8 ayda 1 cm buyudu gorunuyor. Hala kanser veya sinirda kanser olabilecegi soyleniyor. Benim diger yumurtaligimda hucre görünmedi ben de ameliyati riske atamadim. 1 ay sonra ameliyat olucam sezaryenle birlikte alinacak.
Tek bir doktorla kalmayin. Hangi sehirde yaşıyorsunuz? Özelde iyi bi hoca bulmani şart devlet hastanesinde asla olmaz.