Bende. Akıntın var mı ? Kahverengi leke ? Benim çok sarı akıntım ve bugün çok az kahverengi leke geldi. Belki enfeksiyon kapmiisizdir. Kontrolün olduğunda söyle baksınlar . Benim 2 gün sonra bakalım ne diyecek. Allahım çocuklarımızı bize bağışlasın 😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻