İlk gebeliğimde hiç böyle bir şey yaşamadım oğlum da sezaryenle oldu sancı vesaire çekmedim ola ki doğum sancısı oldu nasıl bilebilirim sizler nasıl hissettiniz vajinada bazen ağrı hissediyorum bu ağrı acı şekline de dönüyor. Salıya kontrolüm var ama daha deneyimleyip tecrübe etmediğim bir şey olunca anlamsız kalıyor. Sahte sancı vesaire gerçek sancıları nasıl ayırt ediyorsunuz özellikle gerinme yapamıyorum kasıklarıma şiddetli bir ağrı çöküyor.