Minnosanne- bende çok bel ağrısından gittim doktora muayene oldum o şekilde sıcak su torbası koyabilirsin dedi ve agrimi kesiyor gerçekten. Bilinçsizce yapmadım ama, şimdi sana yap desek ya açılman başladıysa o yüzden bel ağrın varsa,veya enfeksiyon varsa mesela. Ilık bı duş al belini sar sıcağı kaybolmadan. Direk sıcak su torbası koyma muayene ol önce cnm.