Kızlar merhaba ben ilk çocuğuma hamileyken tetanoz aşısı oldum yani 5 yıl oldu .benim araştırmalarıma göre 10 yıl geçerliliği varmış geçengün beni sağlık ocağından aradılar bende gitttim ama aşıyı vurulmak istemediğimiz söyledim imza attım .sizde vurulmayan varmu aranızda