Kızlar aklıma bişey takıldı 112 de çalışan veya bilgisi olan bana bi yardımcı olabilir mi 🫠 ben şehir hastanesi takipliyim 33 haftalıgım bu zamana kadar da hep şehir hastanesine gittim.. aklıma takılan şu evde sancım tutarsa veya suyum gelirse 112 aradıgımda beni hastaneme mi götürür yoksa başka hastaneye mi götürür ? Ben şehir hastanesi takipliyim desem oraya götürür mü ? Çok kafama takıldı başka hastaneye götürmesini istemiyorum 🥴😑 çok yakınımda eğitim araştırma var hele oraya hiç gitmek istemiyorum ☺️☺️