Kızlar doğum yaptım pazartesi 40 ımız çıkacak inşallah ben daha öncede saçımı boyuyordum hamile olduğumu öğrenince boyamadım hiç saçım da şuan 10 renk var neredeyse saçımı açamıyorum yani çok kötü boyamak istiyorum ama emziriyorum 40 ımız çıkınca boyasam sıkıntı olurmu bebeğe Bi sıkıntısı olurmu emzirdiğim için endişeleniyorum boyuyan varmı doğumdan sonra saçını yoksa birazda daha bekliyim mi