Ecekazan11 Kızlar çok özür dileyerek söylüyorum 33+2 günlüğüm bu 3 4 gündür sürekli mide yanma oluyor çok sidetli oluyor ve her olduğu zaman midemi boşaltıyorum sizce bu normal mi ve mide yanmasına ne iyi gelir
iremd-1798 Ecekazan11 valla bende acile gittim bunun için doktora sordum renni çiğneme tableti kullanabilir miyim diye tabii abartmadığın sürece sorun olmaz dedi gündüzleri çok yanarsa bir tane içiyorum. Genelde gece yatmadan 1 tane alıyorum sabaha kadar rahat uyuyorum şükür ❤️ soğuk sütte etki ediyor ama kısa süreli etki ediyor
Cicegim1 Evet soğuk süt iyi geliyor ama eğer bnm gibiyseniz hiç işe yaramcktr 5 dk etki eder sadece bn çareyi ilaçta buldm pronat die bir şurup doktordan da isteyeblrsn yazmasını eczaneden de alablrsn içtiğin an rahatlatıyor