Kizlar eşim ve ailesi beni kandırdı resmi nikah olmadan 1 yıl bir evliliğim oldu ayrıldım şuan şiddetten dolayı ,5 aylık bir oğlum var babası velayet davası açtı çocuğumu benden alabilirmi çok korkuyorum bende avukat tuttum, maddi durumu baya iyi olduğu için korkuyorum velayeti alır diye bana yardımcı olur musunuz bu konuda lütfen hakim velayeti bana verirmi