Derya7753 her özel hastane iyi diye bir şey yoktur. Ekip ve doktor çok önemli. Yoğun bakım yeterliliği çok önemli. Müşteri olarak mı yoksa hasta olarak mı ilgileniyorlar çok önemli. Buna göre seçebileceğiniz bir özel hastane varsa ve maddi olarak sizi zorlamıyorsa özel tercih edebilirsiniz çünkü formda yazanlardan anladığım kadarı ile devlette doktorunuz ne kadar iyi de olsa gece sancınız tutarsa nöbetçi doktor kimse onunla doğuma gidiliyor. Ebeler tamamen şans işi oluyor. (Özelde bence çok kötü bir ebeye denk gelmek zor çünkü o şekilde bir tavırda şikayet edebilirsiniz.) ayrıca devlette randevu bulmakta zorlanıp son haftalarda sıklıkla doktora görünemeyenler de oluyor. O yüzden bu faktörler göz önünde bulundurularak tercih edilmeli