Hasretim16 Ya kızlar öğlenden beri sağ kasığımda batma var ara ara. Normal biliyorum ama doktora gideyim mi ya. Bebek hareketlerimi hissediyorum onda bi sıkıntı yok. Rahim büyüdükçe böyle batmalar olur normal onu da biliyorum ama öğlenden beri olması normal mi ya ? Magnezyum başlıcam başlamamıştım.
Melamial Magnezyum haftasındasın canım geç bile kalmışsın. Bebek hareketlenmeleri arttıkça batma ve kasılmalar, toplanmalar oluyor. Magnezyum bunu engelliyor. Şu an elinde yoksa soda iç rahatlatır biraz
Hasretim16 Melamial ay sorma sorma ondan olduğunu anladım zaten yarın hemen nöbetçi eczaneden alıcam magnezyum
Liyamm1 Hasretim16 benim de o haftalarda oldu ama doktorum magnezyum almami istemedi kan degerlerime bakmadan ve gayet iydi eksik degildi bana dinlenmemi istedi sadece doktor ile konusmadan almayin bence 🙏🏻
Didemmma Merhaba bizde 20+2olduk ve bendede sürekli vardı bel ağrısı kasık ağrısı falan özelikle rahim ağrısı doktor enfeksiyon vardır ondan rahim ağrısı deyip idrar tahlili yaptı enfeksiyon çıkmayınca magnezyum’a başlatı üç gündür içiyorum sanki hafifledi gibi
Hasretim16 Liyamm1 magnezyum a ne zaman başlayım dedim istediğin zaman dedi. Gebelikte çok önemli ya magnezyum. Günde 1 tablet takviye iyi olur bence