Canım ilk gebeliğimde doğuma kadar kullandım, bundada 16 haftalığım hala kullanıyorum. Gece 2 sabah 1 akşamüstü 1. Hiçbir şey olmaz içinde b6 vitamini var. Gebelik kategorisi A olam ilaç. Yani hem hayvan hem insan fetüsü üzerinde test edilip hiçbir zararı görülmemiş. Mesela parolun bile gebelik kategorisi B. O yüzden 4 ü geçmediğin sürece hiçbi sıkıntı yok istiyosan doğuma gitmeden iç