1anne3bebe valla ara ara çok güzel sancı giriyor hele belim yatsam ağrıyor otursam ağrıyor hele şu üç gündür adet sancısı gibi bir ağrı giriyor kasıklarıma fln da normaldir diye düşünüyordum ben bide nasıl söylesem günde iki üç defa iç çamaşırı değiştiriyorum günlük akıntı gibi de değil su gibi birşeyler gidiyor acaba suyum ffln mı gidiyor yavaş yavaş