Swan97 Durunun_kardesi 7 gün daha çok var. Bence regli bekleyin. Ben çizgi göremedim ama arkada çizginin hizasında gölge var sanırım onu soruyorsunuz. Emin olmak için 1 hafta sonra testi tekrarlardım ben olsam
lilyum_ Durunun_kardesi bende de böyle olmustu. Böyle saniyelik bi sızı giriyodu kasıklarıma bıçak batar gibi. Ama saniyelik anlık kıvrandırıp gidiyodu
Durunun_kardesi lilyum_ aynen benim de öyle oluyor işte az önce bulaşık yıkarken durdum ağrının geçmesini bekledim bilmiyorum belki de kuruyorum kafamda