Merhaba, ben 26 haftalık gebeyim. Gebelik şekeri diye insilüne başladık. İki dahiliye doktoruna gittim. Biri ben bu değerlere insülin başlamazdım dedi diğeri başladı. Bu açlık tokluk değerleriniz kaç çıktı da insülin vuruldunuz yada vurulmadınız ben sabah aç ve 1 ve 2. Saat tokluk olarak bakıyorum ve akşam aynısını yapıyorum ellerim delik deşik oldu yardımmmm