Hamileliğimin 5.haftasındayım. Normalde de çok kahvaltı yapan birisi değilim ama yapmasam bile acıkırdım. Yaklaşık bir haftadır hiç bir şey yiyemiyorum ama bulantı falan da yok henüz. Saat 16.00-17.00 gibi kahvaltı yapıyorum anca. Benim gibi iştahı kesilen var mı.