mkz kızlar eşimin batmana tayini çıktı polis memuru. batmanda önereceğiniz hastane doktor ve lojman durumu nasıl bilgi verebilir misiniz? doğumumu izmirde yapacaktım ama malesef artık denk gelmiyor
Aysecskn mkz ben ilçesindeyim sasonda ilçe olarak buraya gelirseniz yardımcı oluruz inşallah doktor olarakta ben doğumu burda yapmayacağım için devamlı bi doktorum olmadı memnunum diyebileceğim biri yok maalesef
Bus0672 mkz 2 yıl önce Batman batıya döndük imkan olarak güzel şehir ben ilk doğumu Kemal hoca yaptırmıştı şimdi gene orada olsam ona giderdim
cakiripekkk mkz benimde eşim asker 2 sene önce ordaydık 3 sene orda kaldım.Doğunun parisi diyolarmış oraya 😂İlk bebeğimi batmanda medikal hastanesi Kemal beyde doğum yaptım çok iyi bi doktor yılların doktoru