Kocagoznurrrr27 Sarkac Ben hamile olduğumu gögüslerimdeki büyümeden şeklinden anlamistim sizlama var miydi dersen inanilmaz vardi sizim sizim uclarina dogru sızlıyordu kuzu birde idralle olduğundan fazla cikinca bu işte bir terslik var demiştim
busr3734 Sarkac hamilelegimdeki ilk belirti göğüs sizlamasiydi. Çünkü adet olacağım zaman göğsümde hiç hassasiyet olmazdı o şekilde tahmin etmiştim ve hamileymişim
Seyma-10 Var bence bende hamileyken özellikle dışarıda hava serinse inanılmaz bi sızlama olur içleri damarları acır resmen
Sarkac Seyma-10 nasıl desem gögüs uçlarımdan değil bildiğin goguslerime sızı giriyor bir anda. Banyo yaptım sağ gögusume girdi anlamadm normal mi acaba
Sarkac Kocagoznurrrr27 benim dağ gögusume sizi girip çıkıyor meme ucumda şuan ağrı yok sağ ya da sol kasklarma ağrı girip çkayr bendevsasrdm acaba dedm adet bittide yumrtladm tuttuda böle belirti veriyor