Tomurcuk123 ben tohumu değilde macununu kullandım instegram da Nihal’in bahçesinden sipariş verdim üç hafta kullandım sonrasında burun estetiği oldum zaten o süreçte ilişki yaşamadım adetim düzenliydi düzensiz oldu şubatın ilk günleriydi kullandığım da regl tarihime görede 1 nisanda hamile kaldım hayıt macunundan mı yoksa amaliyattan kaynaklı anestezinn etkisinden mi bilmiyorum artık şuan bebeğim kesede görünmüyor yarın doktora gidicem dua edin inşallah bebeğimi kesede görürüm