Ry12 Selamlar arkadaşlar doğuma 5 gün kaldı ve tek eksiğim bu diye düşünüyorum kullananlar mı memnun musunuz? Bugün baby 2 go marka 6000₺ den 4.4000₺ e düşmüştü🤔
Aylaa123 Ry12 bence bebeğiniz doğduktan sonra bakmanız daha mantıklı bazı bebekler ne alırsanız alın içinde yatmak istemiyor
Iremaydmrr Ry12 bana gereksiz geldi bir kaç ay için o kadar para vermeye değmez bence başka eksiklerini alın o paraya