Zeh-ra Kızlar doğumdan sonrası için hediyelik yaptırdınız mı, ikram düşünüyor musunuz yoksa çikolata mı yaptıracaksınız? Ay ben ilk hediyelik yaptırmak istemiyordum boş görüyordum bu tür şeyleri ama sonradan bir heves geldi ki sormayın 😂
myavocado Zeh-ra 😅 ben magnet yaptırdım, seviyorum anı oluyor hediyelikler. İkram sadece çikolata yapacağım
gizemvatanseverbal Annem aynalı çikolata, kolonya ve sabun yaptırdı, Kayınvalidem kurabiye ve mum yaptırdı. :( bu kadar tantanaya gerek yok diye düşünüyorum. Ama iki taraf içinde ilk torun olunca özeniyorlar
seyma2609 Ben sadece çikolata yaptırmıştım. Kayınvalidem kendisi beğendiği bir minik şeker kavanozu gibi bir şey yaptırmış. Yaptırdığı hediyeliği hiç beğenmedim ama bir şey de diyemedim maalesef :D
Cudana Ben çikolata da yaptırmayacağım Eylül sonu olacak erir filan. Yakınlar için bi 15-20 tane anahtarlık, geri kalan kişilere de sukulent yaptıracağım
aslanbeyy Mevlit hediyeliklerimize kadar hazır sayılır🙈kendim yaptığım için hallettim 🌸 herkesin kullanabileceği şeyler tercih ettim 😇 sağlıcakla kavuşuruz inşallah 🌸