Afesfi
Merhaba. Daha 3 gün önce dr.a gittiğimde 33. Haftamdı ve 3 kg demişti. Adet tarihinden emin misin demişti fazlaymış ilk gebeliğim olduğu için de endişelendim biraz. Böyle kg alımı devam ederse sezaryenemi karar verir sizce dr ya da normal bir durum mu kg alması