Kızlar 26. haftamdayım doktorum evde kendin ölçüp takip et önce dediği için daha yaptırmamıştım şeker yüklemesi. Birkaç gündür evde ölçüyorum sonuçlar gayet normaldi fakat bugün akşam yemekten nerdeyse bir buçuk saat sonra 155 çıktı. Yediklerimle ilgili olabilir mi şekerim olsa tüm ölçümlerde çıkmaz mıydı bilgili olanlar varsa ona göre randevu alıp yaptırayım yüklemeyi