tatlibebegim_ 1 ay oldu normal doğum yapalı vajina temizliğini tüyleri falan nasıl aldınız benim hala dikişler duruyo gibi dokunduğumda elime ip sert şişlik gibi bişey geliyo ve canım hala çok yanıp acıyo tahmini ne zaman geçecek
Baltanem Ben aşağıya dokunmaya cesaret edememiştim üstleri temizliyordum sadece nezaman ipler tam çıktı ozaman başladım tam temizliğe ama dikiş aşağıya doğruydu benim yanları da alıyordum az az
tatlibebegim_ Baltanem ipler ne zaman çıkacak ki çok az bi yer kalmış ama aşırı acıyo oraya jilet bile vurulmaz tam makatın bi tık üstü benimde
asivemavii_07 Merhaba bende sezaryen doğum yaptım 2 ay oldu şuana kadar jilet yaptım ağlaya gitsem sıkıntı olur mu
Zynp-ela6 tatlibebegim_ cnm biraz daha sabret az kalmış düşer dikisin fazla galiba bnm fazla.yoktu cnm ondan dolayı.olabilir
Baltanem tatlibebegim_ her tuvaletten sonra pamukla veya gaza bezi ile batikon sür çabuk düşüyor 40 ıma gelemden düşmüştü benim
tatlibebegim_ Baltanem ilk günden beri yapıyorum onu doktor ödem olmuş dedi krem fslan verdi kullanıyorum ama ilk defa dikiş yerlerini görünce şaşırdım ipleri falan
tatlibebegim_ Zynp-ela6 evet fazlaydı iç dikiş 5 tanede dışarıyı bilmiyorum ama baya fazladır inşallah çabuk geçer