hasret1922 benim planlı sezaryen olcaktı 39 haftalıkken doktor 39dan önce almam demişti ama bebeğim 38+5de normal gelmek istedi inşallah sizinde girmez sağlıkla kucağınıza alırsınız, ciğerleri geç geliştiği için içerde ne kadar durabilirse o kadar iyi demişti doktor banada