Kaderimmmm16899 ben ayranla yaşıyorum artık. Midem yandığı gibi soğuk bir ayran+salatalık ile yatıştırıyorum.
Geçenlerde doktor onayiyla da Rennie aldım, normalde Gaviscon vermislerdi ama hiçbir işime yaramadı Rennie’ye döndüm vallaha o da muhteşem bir şeymiş.. 😁