_moom doğru biraz zor dönemden geçtim bende ama şuna iyiyim öyle bir hissiyat var içimde hamileyim gibi bakalım 5 günüm var adetime olmazsam test yapıcam ama olunca kötü oluyorum bekliyoruz kecen ay tüm belirtiler vardı ama adet oldum baya üzücü hayal kırıklığına uğradım hayırlısı olsun siz güzel annelerden dualarınızı bekliyorum tüm isteyenlere nasip olur insallah